فروش حبوبات

ساخت وبلاگ

فروش سبوس باختر یکی از صدها خدماتی است که شما عزیزان می توانید آن را از ما بخواهید. در زمینه ی غلات فروش سبوس یکی از پر طرفدارترین ها می باشد. با ما همراه باشید تا از خواص و کاربرد های این غلات پرطرفدار به شما بگوییم.

مطالعه بیشتر: فروش جو آرژانتین

سبوس که به آن سبوس آسیاب نیز گفته می شود ، لایه های سخت خارجی دانه غلات است. این ماده از ترکیب آلورون و پریکارپ تشکیل شده است. همراه با میکروب ، بخشی جدایی ناپذیر از غلات کامل است و اغلب به عنوان محصول جانبی آسیاب در تولید دانه های تصفیه شده تولید می شود.

سبوس در دانه غلات ، از جمله برنج ، ذرت (ذرت) ، گندم ، جو دوسر ، جو ، چاودار و ارزن وجود دارد. سبوس مانند کافه نیست ، که ماده پوسته پوستی درشت تری است که دانه را احاطه کرده اما بخشی از دانه را تشکیل نمی دهد و برای انسان قابل هضم نیست.
سبوس به ویژه از نظر فیبر غذایی و اسیدهای چرب ضروری غنی است و حاوی مقادیر قابل توجهی نشاسته ، پروتئین ، ویتامین ها و مواد معدنی غذایی است. همچنین منبع اسید فیتیک ، یک ماده مغذی ضد جذب است که از جذب مواد مغذی جلوگیری می کند.

محتوای روغن زیاد سبوس باعث می شود که پوسیده شود ، یکی از دلایلی که اغلب قبل از ذخیره سازی یا پردازش بیشتر از دانه جدا می شود. سبوس اغلب برای افزایش طول عمر خود تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد.

کیمیا زرین

از سبوس غالباً برای غنی سازی نان ها (به خصوص کلوچه ها) و غلات صبحانه استفاده می شود ، خصوصاً برای افرادی که مایل به افزایش فیبر غذایی خود هستند. همچنین ممکن است از سبوس برای ترشی (نوازوکه) مانند tsukemono ژاپن استفاده شود. به طور خاص سبوس برنج در ژاپن کاربردهای زیادی پیدا می کند ، جایی که به عنوان هسته شناخته می شود. ژاپنی ها علاوه بر استفاده از آن برای ترشی ، هنگام جوشاندن شاخه های بامبو آن را به آب اضافه می کنند و از آن برای شستن ظرف استفاده می کنند. در شهر کیتاکیوشو به آن جیندا گفته می شود و برای خورشت ماهی مانند ساردین استفاده می شود.

همچنین ممکن است روغن سبوس برای استفاده های صنعتی (مانند صنایع رنگ سازی) یا به عنوان روغن پخت و پز مانند روغن سبوس برنج استفاده شود.

فروش سبوس باختر به عنوان بخشی از یک جیره متعادل با سایر ورودی ها به عنوان خوراک طیور و سایر دام ها مفید است. گندم ها ، یک محصول جانبی آسیاب شامل بیشتر سبوس با برخی از قطعات آندوسپرم نیز باقی مانده ، در این گروه گنجانده می شوند.

سبوس باختر به عنوان موفق ترین بازدارنده حلزون حلزونی شناخته شد. این یک زیرلایه و منبع غذایی رایج است که برای حشرات تغذیه کننده مانند کرم های کنجاله ای و کرم های مومی استفاده می شود. از سبوس گندم حداقل از قرن شانزدهم برای برنزه کردن چرم استفاده می شده است.

فروش سبوس باختر را می توانید به صورت کاملا آنلاین از سایت کیمیازرین سفارش دهید. با ما همراه باشید و جهت مشاوره رایگان با یکی از شماره های موجود در سایت در تماس باشید.

فروش حبوبات...
ما را در سایت فروش حبوبات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kimiazar kimiazar بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 19:21